Am formulat 10 intrebari si le-am trimis  celor  mai buni PT  pe care ii cunosc. Astazi o sa postez raspunsurile lui Marius.

 

 

       1-De ce este important ca sa reducem procentul de grasime din corp?

– deoarece este inestetic, incomod , nesanatos  ;

– un procent mare de grasime in corp,  reduce performatele fizice si ingreuneaza functiile vitale ;

– organele au de suferit schimbari , din simplul fapt ca punem presiune pe ele ( iar un procent ridicat de grasime nu este doar exterior) ;

– circulatia are de suferit ;  si lista poate continua…

 

2-Ce se schimba din punc de vedere medical daca ajungem la greutatea ideala?

 

– in primul rand un confort , atat fizic cat si psihic;

– funciile vitale pot functiona normal;

– puntem performa fizic;

 

3-Care crezi ca sunt alimentele care trebuiesc scoase din alimentatie intr-un astfel de program?

 

– cele care contin: – sare , zahar(inlocuitori), grasimi ( in exces) , glutenul , e-uri, coloranti, conservanti )

 

4-Cat de importanta este alimentatia si cat antrenamentul ?

 

– pentru un om normal 50 %  – 50 %

– pentru un sportiv de performanta  70% alimentatia ( suplimentatia) , 30 % antrenamentul (presupunand ca cei 30 %  se desfasoara la intensitate maxima iar sportivul stie ce si cum are de facut inainte ca antrenamentul sa inceapa)

 

5-Care este tipul de antrenament recomandat celor care vor sa arda grasimea si de cate ori pe saptamana? Dar cat sa dureze un antrenament? Cand stie ca un antrenament a fost la intensitatea necesara sa obtina rezultate cat mai rapide?

 

– in general cardio sau circuitele funcionale in sala de fitness

– antrenamentul a fost la intensitatea necesara atunci cand febra este suportabila si nu avem nici un disconfort cardiac , muscular sau articular

 

6-Spune-mi un circuit de cardio cu propria greutate care poate fi  facut atat de baieti cat si de fete  incepatori si avansati.

 

  • – in general merg pe exercitiile de baza cum ar fii: in partea inferioara ( geno / fandari /sarituri/mersul piticului / coreene / ridicari pe varfuri pe un stepper sau un plan mai sus pt gambe si lista poate continua… iar pentru partea superioara : – flortari cu diferite prize si diferite planuri , abdomene , tractiuni cu diferite prize, abdomene din atarnat la fel cu diferite prize si diferite executii…sunt o varietate destul de mare pentru a putea enumera tot….in caz ca iti trebuie mai detaliat imi zici…

 

7-Care sunt cele mai intalnite mituri cand vine vorba de slabit?

– infometare;

– pastila chinezeasca de slabit;

– dehidratare;

 

8-Care crezi ca sunt cele mai bune instrumente de masurat evolutia intr un proces de slabire/definire?

 

– din punctul meu de vedere este oglinda cea care dicteaza ce si cum iar pe locul 2 este cantarul 😉

 

9-Care este cea mai des intalnita intrebare pe care o primesti cand incepi sa lucrezi cu un client? Care este raspunsul?

 

  • Cat de repede slabesc ?
  • Depinde de tine cum iti dai interesul pentru ce-ti doresti (ce depinde de mine eu fac…)

 

10-Daca este sa pui pe pasi planul de actiune cand vrem sa slabim/definim, care sunt primii 5 pasi de actiune?

 

– alimentatie, hidratare ;

– determinare;

– suplimentatie;

– schimbarea modului de antrenament cand si a intensitatii acestuia;

– programul de odihna in functie de efort ;

 

– MARKUS FITNESS –

E timpul sa-ti transformi corpul si mintea !

Alege o viata activa , alege sa fii sanatos !! www.markusmm.ro

No Tags

RELATED ARTICLES

Leave Comments

Categories